37. SAJAM TURIZMA

15/02/2015

BG MOZAIK

sajam-turizmaTradicionalni Međunarodni sajam turizma u Beogradu održaće se po 37. put od 19. do 22. februara na Beogradskom sajmu. Pod sloganom Iskoristi trenutak u šest izložbenih hala Beogradskog sajma okupiće se najznačajnije turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata. Na sajmu će se predstaviti 1100 izlagača iz 50 zemalja sveta, a pored zemalja koje tradicionalno učestvuju na Sajmu turizma, prvi put će se predstaviti Jamajka, jedno od najlepših ostrva Kariba.

Značaj ovogodišnjeg Sajma turizma, pored uspešnog komercijalnog aspekta – prodaje turističkih aranžmana i najefektnije promocije poslovnog imidža izlagača, ogleda se u unapređenju biznis segmenta i jačanju poslovne posete. Poput modernih evropskih sajmova i beogradski Sajam turizma orjentisan je ka povećanju broja konkretnih poslovnih dogovora ostvarenih tokom manifestacije i posredovanju u različitim vidovima poslovne saradnje među učesnicima na sajmu. Prvi deo dana tokom odvijanja sajma planiran je kao vreme za poslovnu posetu i sastanke, dok će popodneva ispunjavati zabavni sadržaji i promocije. Sajam turizma biće mesto direktnih susreta poslovnih ljudi iz nekoliko grana privrede: turizma, ugostiteljstva, hotelijerstva, opreme za hotele i restorane i industrije vina. Beograd, kao prestonica i evropski centar, ne prestaje da se usavršava, grade se i otvaraju novi hoteli, raste broj turističih poseta i obilazaka, a zahvaljujući boravku stranih gostiju na Sajmu turizma grad će generisati oko 15000 noćenja.

Posebno sadržajne nastupe na Sajmu turizma pripremile su Turistička organizacija Srbije i Turistička organizacija Beograda, koje se mogu smatrati domaćinima manifestacije. Predstavljanje Srbije kao zemlje pogodne za investicije, poslovne susrete, kongrese i seminare, ali i za obilazak, odmor, rekreaciju i oporavak, adrenalinske avanture, šoping i zabavu, jedan je od najvažnijih ciljeva sajma. Turistička organizacija Beograda će sa Sekretarijatom za privredu grada Beograda i Privrednom komorom Beograda predstaviti zajednički projekat i saradnju u oblasti podsticanja razvoja ruralnog turizma. Inače bogata turistička ponuda Beograda kontinuirano se unapređuje, a na sajmu će se Beograd promovisati kao poslovna city break destinacija. Pod sloganom Taste Serbia poslednji dan Sajma turizma, nedelja 22. februar, osmišljen je kao sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma. Tada će posetioci svim čulima uživati u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma, Ujedinjeni Arapski Emirati, predstaviće kulturne znamenitosti i atrakrivnu turističku ponudu i – očekivano – njihov nastup na sajmu biće u duhu raskoši i sjaja kojom odiše ova zemlja. Zahvaljujući vizionarskoj izgradnji, fantastičnim arhitektonskim projektima i napretku, bogati i raskošni Ujedinjeni Arapski Emirati, nezaobilazna su turistička destinacija. Partnersvo na ovogodišnjem Sajmu turizma deo je prepoznavanja potencijala i razvoja ekonomskih odnosa i saradnje naših zemalja.

Istovremeno sa Sajmom turizma organizuju se još tri manifestacije koje turizam čine potpunim: 11. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, 6. Sajam vina BeoWine i 11. Sajam suvenira. Ugostiteljstvo i turizam predstavljaju okosnicu svake turističke privrede, a taj segment postaje sve značajniji i za predstavljanje na sajmu. Ovogodišnji 11. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA Oprema pružiće novu priliku kompanijama koje se bave proizvodnjom i distribucijom ove opreme da predstave najnoviji asortiman svojih proizvoda. Posetioce i poslovnu publiku očekuju: proizvođači opreme za kuhinje, restorane, barove, hotele, bankete, sigurnosnih i rezervacionih sistema, oprema i sredstva za čišćenje, rasveta… Bez dobrog vina nema ni dobrog raspoloženja, ni potpunog turističkog doživljaja. Prisustvo najuglednijih vinara i vinarija, proizvođača opreme za vinarstvo i vinogradarstvo, bogata ponuda vrhunskih vina sa našeg područja kao i promocija vinskog turizma čine 6. Beowine Fair najznačajnijom manifestacijom u regionu.

Četiri sajamske manifestacije koje se održavaju od 19. do 22. februara na Beogradskom sajmu biće idelna prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu,  kao i proizvodnji i degustaciji vrhunskih vina u ovom delu sveta, ali i prilika za posetioce da inkoriste ekskluzivne sajamske pogodnosti i odaberu destinaciju za putovanje i odmor, ali i najbolje vino ovog podneblja.

foto: Sajam turizma

Advertisements

Prijava

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s