ALITALIA PREDSTAVILA NOVE USLUGE

04/06/2015

VESTI

Istovremeno sa predstavljanjem novog izgleda spoljašnjosti aviona i dizajna brenda, italijanska nacionalna avio-kompanija Alitalia najavila je niz novina u proizvodima i uslugama, u vazduhu i na zemlji, u Biznis, Premijum Ekonomskoj i Ekonomskoj klasi. Nova ponuda ima za cilj da ponovo pozicionira ovu avio-kompaniju kao lidera u pružanju vrhunskih usluga, koja će na svetskoj sceni predstavljati najbolje iz Italije.

Silvano Cassano, generalni direktor Alitalije; James Hogan, predsednik i generalni direktor kompanije Etihad Airways; Luca Cordero di Montezemolo, predsednik Upravnog odbora Alitalije, Matteo Renzi, italijanski premijer sa zaposlenima u Alitaliji; foto: Alitalia

Silvano Cassano, generalni direktor Alitalije; James Hogan, predsednik i generalni direktor kompanije Etihad Airways; Luca Cordero di Montezemolo, predsednik Upravnog odbora Alitalije, Matteo Renzi, italijanski premijer sa zaposlenima u Alitaliji; foto: Alitalia

.

Počev novog aviona Airbus A330-200, koji će biti uveden tokom ove nedelje i obaviti svoj prvi let za Abu Dabi, novi elementi usluge će od 1. jula biti dostupni svim putnicima koji lete na međunarodnim linijama u širokotrupnim avionima avio-kompanije. U narednoj fazi programa novi proizvodi će se postepeno uvoditi na letove uskotrupnih aviona.

Osmišljena u znaku novog koncepta ekskluzivnosti, nova Biznis klasa Alitalije uvodi uslugu restoranskog tipa, po principu obeduj u bilo koje vreme, uz ličan i nenametljiv stil usluge od strane kabinske posade. Italijanska jela će se služiti kada to putnik bude odredio. Svako jelo će se služiti pojedinačno i lično, čime nestaje potreba za kolicima u prolazu i nastaje potpuno lično iskustvo obedovanja. Još jedna kulinarska novina u Biznis klasi je meni Sputino, koji sadrži izbor ukusnih zalogaja, u kojima se može uživati tokom celog leta.

Ponuda hrane i pića odražava najbolju italijansku kulinarsku tradiciju i upotrebu izvornih i sezonskih sastojaka, koje prate najbolja vina iz Italije i drugih delova sveta, po izboru iskusnih somelijera Alitalije. Stono posuđe koje se koristi na letu je izrađeno od finog porcelana Richard Ginori, a escajg je izrađen u modernom dizajnu.

Svi avioni Airbus A330 i Boeing 777 su u Biznis klasi opremljeni sedištima čiji se naslon može u potpunosti oboriti. Putnicima će biti ponuđeno piće za laku noć, a vreme buđenja i doručka biće unapred dogovoreno sa putnikom. Na kraćim letovima u ponudi je nova usluga brzog doručka Piccola Colazione.

Sedišta u Biznis klasi će biti presvučena finom kožom poznatog italijanskog proizvođača nameštaja Poltrona Frau, koja je prošivena po uzoru na luksuzne sportske automobile. Svetlije nijanse sekundarnih boja se koriste da bi se naglasio osećaj vrhunskog kvaliteta i elegancije.

Usluga u novoj Premijum Ekonomskoj klasi Alitalije je značajno unapređena u okviru koncepta udobnost i povezanost. Ova usluga podrazumeva aperitiv za dobrodošlicu, topao peškir, veću ponudu hrane i pića, koja uključuje i popularne regionalne specijalitete i vrhunska italijanska vina, novi savremeni escajg i posuđe od finog porcelana. Espreso je sada uvek dostupan na zahtev, kao i izbor dižestiva, kao što su Limoncello, Amaro i Grappa. Izbor grickalica je dostupan tokom celog leta.

Jastuci i pokrivači u novoj Premijum Ekonomskoj klasi sada odražavaju atraktivni novi brending avio-kompanije. Neseseri Frette su sada u ponudi radi većeg ličnog komfora i pogodnosti. Na noćnim letovima, specijalna oprema za spavanje koja se sastoji od Frette pokrivača i jastuka će biti podeljena svim putnicima. Nove slušalice značajno umanjuju ambijentalnu buku.

Mogućnost izbora je značajno naglašena u doživljaju koji pruža nova Ekonomska klasa, koja je u potpuno redizajnirana sa ciljem da se putnici osećaju kao kod kuće. Novi izbor italijanskih i internacionalnih jela i nov način prezentacije obroka, izbor vrhunskih vina i toplih peciva su sada na raspolaganju putnicima. Kafe usluga je standardna na dugolinijskim letovima, koja podrazumeva svežu kafu, kapućino i izbor biljnih čajeva. Pokrivač od flisa brenda Frette i jastuk u novom stilu će biti postavljeni na svako sedište.

Sistemi za zabavu tokom leta i mogućnost konekcije biće unapređeni u svim avionima koji obavljaju dugolinijske letove, uz veći izbor i novi korisnički interfejs. Alitalia će instalirati sisteme Panasonic GCS bežični internet, televizijski program LiveTV i 2G GSM konekciju i Panasonic eX2 IFE na svim avionima tipa A330 i Boeing 777.

Ambijent kabine i svim klasama će se transformisati uvođenjem elemenata novog brenda Alitalije na unutrašnjim panelima, zavesama, naslonima i jastučićima. Novi savremeni dizajn će biti predstavljen na menijima, programima i drugim materijalima za čitanje, kao i na poznatom časopisu Ulisse ove avio-kompanije, koji će biti u potpunosti redizajniran.

U očekivanju uvođenja novih uniformi tokom 2016. godine, manja modifikacija je primenjena na trenutnu mušku uniformu uvođenjem kravate sa teget i zelenim prugama, a šefovi posade će sada moći da se prepoznaju po teget i crvenim ešarpama i kravatama.

Ova unapređenja naglašavaju posvećenost avio-kompanije pružanju inovativnih i sofisticiranih proizvoda i usluga, pruženih u savremenom, svežem i jedistvenom stilu Alitalije.

Advertisements
, , , ,

Prijava

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s