ALITALIA PREDSTAVILA SVOJ NOVI BREND

04/06/2015

VESTI

Alitalia je predstavila svoj novi brend, novi dizajn spoljašnjosti aviona i novi vizuelni identitet svojim zaposlenima, svetskim medijima i ključnim poslovnim i institucionalnim partnerima. Novine su predstavljene na velikoj svečanosti na Aerodromu Fiumićino u Rimu pred više od 1500 zaposlenih u Alitaliji, kojima se pridružio i počasni gost, italijanski premijer Matteo Renzi.

Silvano Cassano, generalni direktor Alitalije; James Hogan, predsednik i generalni direktor kompanije Etihad Airways; Matteo Renzi, premijer Italije; i Luca Cordero di Montezemolo, predsednik Upravnog odbora Alitalije, otkrivaju novi izgled Alitalije pritiskom na taster; foto: Alitalia

Silvano Cassano, generalni direktor Alitalije; James Hogan, predsednik i generalni direktor kompanije Etihad Airways; Matteo Renzi, premijer Italije; i Luca Cordero di Montezemolo, predsednik Upravnog odbora Alitalije, otkrivaju novi izgled Alitalije pritiskom na taster; foto: Alitalia

.

Avio-kompanija je takođe najavila unapređenja na proizvodima u svim klasama usluga na svojoj floti širokotrupnih aviona koji obavljaju međunarodne letove, sa ciljem da se ponovo pozicionira na svetskoj sceni kao lider u pružanju vrhunskih usluga i moćan ambasador Italije. Ove novine označavaju značajnu prekretnicu za italijansku nacionalnu avio-kompaniju, koja prolazi kroz proces revitalizacije u svim oblastima svog globalnog poslovanja.

Novi izgled spoljašnjosti aviona koji je danas prikazan predstavlja značajnu prekretnicu u istoriji jednog od najpoznatijih italijanskih brendova u svetu, izjavio je Luca Cordero di Montezemolo, predsednik Upravnog odbora Alitalije. Takođe smo predstavili rezultate izvanrednog rada na kreiranju udobnijih enterijera i uvođenju snažne, inovativne kulture usluživanja. Dizajn Alitalije se svuda povezuje sa Italijom, simboličan je i veoma prepoznatljiv. Međutim, bilo je jasno da je potrebno da se razvija kako bi uveo Alitaliju u 21. vek na način koji odgovara našim ambicioznim ciljevima i najzahtevnijim očekivanjima tržišta. Ono što ovde vidite danas je klasičan italijanski stil modernog, svežeg daha koji je projektovan u budućnost.

Posle 46 godina zelena traka će po prvi put nestati sa trupa aviona. U središtu novog dizajna je veće trobojno slovo A na zadnjem delu aviona, koje će na moćan način da predstavlja italijansku zastavu širom sveta. Savremenija tipografija i stil prenose samopouzdanje i odlučnost nove Alitalije. Topla boja slonovače na trupu aviona novom izgledu dodaje još jedan element italijanskog stila i elegancije, a osećaj brzine se stvara prefinjenim nizom linija koje progresivno vode ka zadnjem delu aviona.

Matteo Renzi, italijanski premijer ispred aviona Alitalije u novim bojama; foto: Alitalia

Matteo Renzi, italijanski premijer ispred aviona Alitalije u novim bojama; foto: Alitalia

.

Živo i savremeno novo brendiranje će takođe karakterisati dekor kabina moderne flote aviona Airbus, Boeing i Embraer Alitalije, ostvarujući svežije, jedinstveno italijanske enterijere sa više stila koji sada sadrže onu vrstu finih detalja i dizajn koji se povezuje sa luksuznim sportskim automobilima. Vodeći italijanski brendovi će u velikoj meri biti zastupljeni u avionima, počevši od novog dizajna Poltrona Frau kože na sedištima u Biznis klasi, Frette posteljine, stonog posuđa Richard Ginori i Ferragamo nesesera.

Novi doživljaj na letu značajno naglašava veći izbor za putnike, inovacije, kvalitet i, što je najvažnije, gosti mogu da odluče kako žele da se opuste, obeduju i zabave tokom leta. Od danas, bežična internet konekcija će postepeno biti uvedena na svim avionima koji lete na dugim linijama, kao i unapređen izbor filmova i zabave tokom leta.

James Hogan, potpredsednik Upravnog odbora Alitalije i generalni direktor kompanije Etihad Airways, izjavio je: Stara Alitalija bila je odličan brend, ali je u svom poslovanju prošla kroz brojne izazove. Sada smo na pravom putu da ostvarimo preporod ove legendarne avio-kompanije, u novoj eri poslovnog uspeha. Koraci koje je preduzeo tim višeg menadžmenta poslednjih pet meseci su za svaku pohvalu. Ono što danas ovde vidimo je kompanija kojoj raste samopouzdanje. Za novu Alitaliju budućnost je svetla.

Ovo predstavljanje se odvija nakon pet veoma uspešnih meseci partnerstva sa manjinskim akcionarom, avio-kompanijom Etihad Airways, u okviru kojeg je već prevezeno više od 70 000 zajedničkih putnika na sve većem broju codeshare letova. Pored rasta prihoda od direktnih i codeshare linija, Alitalia će takođe imati koristi od ostvarene sinergije, koja nije vezana za zajedničke prihode, a čija će vrednost u 2015. godini iznositi više od 15 miliona američkih dolara. Ova sinergija će biti upotpunjena investicijom u zajednička tehnološka rešenja i razmenom najboljih iskustava iz prakse između ove dve avio-kompanije.

Advertisements
, , , ,

Prijava

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s