38. SAJAM TURIZMA

11/02/2016

BG MOZAIK

sajam-turizmaTradicionalni Međunarodni sajam turizma u Beogradu održaće se po 38. put od 18. do 21. februara na Beogradskom sajmu. U isto vreme biće održani i 12. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo Horeca, 7. Sajam vina Beowine i 12. Sajam suvenira Posetite Srbiju.

Na 38. Sajmu turizma u Beogradu više od 1153 izlagača iz 55 zemalja sveta ponudiće svoje turističke aranžmane za predstojeću sezonu, ali i druga putovanja za odmor, zabavu, rehabilitaciju, avanturu… Posetioci sajma imaće priliku da na jednom mestu dobiju sve informacije o aktuelnoj turističkoj ponudi, od najpovoljnijih first minute ponuda, preko ideja za predstojeću letnju sezonu, premijernih programa, aktuelnih spa vikend ili city break ponuda, egzotičnih destinacija i gradova, luksuznih destinacija i hotela, specijalnih party putovanja, poslovnih centara i kongresnih desavanja, ali i ski aranžmana u ovoj sezoni. U ponudi ovogodišnjeg sajma tradicionalno su i domaće destinacije i znamenitosti Srbije, kapaciteti domaćih hotela i odmarališta. Izlagači na Sajmu turizma tradicionalno spremaju posebne sajamske cene niže i do 40 odsto uz ekskluzivne pogodnosti za zaljubljenike u putovanja, a informacije o Sajmu turizma, za lakše snalaženje posetilaca, biće dostupne putem android aplikacije.

Države koje na Sajmu turizma u Beogradu tradicionalno promovišu svoje atraktivne destinacije su: Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Turska, Slovenija, Bugarska, ali i daleki Brazil, Indonezija… Prvi put ove godine turističke potencijale predstaviće Namibija, destinacija koja obiluje mestima i prizorima koji turistima oduzimaju dah i Malezija, zemlja bogate kulturne, fascinantne geografske raznolikosti i neukroćene prirode, egzotičnih vrsta biljaka i životinja i brojnih turističkih atrakcija.

Pored izlagačkog dela, i ove godine turističke organizacije će promovisati brojne festivale, manifestacije i važne događaje, kao i najznačajnije potencijale i planove svojih aktivnosti. Turistička organizacija Srbije na domaćem i inostranom tržištu promoviše celinu turističke ponude naše zemlje, a uz to se svake godine posebno promoviše određena tema. Tema za tekuću godinu je Dunav i vodeno blago Srbije. Posebna pažnja biće posvećena 160. godišnjici rođenja velikog srpskog naučnika Nikole Tesle. Pod sloganom Taste Serbia, nedelja (21. februar) osmišljena je kao gastronomski dan i sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma. Tada će posetioci uživati u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa. Turistička organizacija Srbije tradicionalno će na svom štandu organizovati kviz za posetice Koliko poznaješ Srbiju, kroz srpsko izdanje popularne društvene igre Monopoly, a koja će se promovisati u celom svetu, uz nagrade najuspešnijima.

Turistička organizacija Beograda promovisaće bogatu turističku ponudu našeg glavnog grada, koja se kontinuirano unapređuje. Četiri dana sajama biće idelna prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i proizvodnji i degustaciji vrhunskih vina u ovom delu sveta, ali i prilika za posetioce da iskoriste ekskluzivne sajamske pogodnosti i odaberu destinaciju za putovanje i odmor, ali i najbolje vino ovog podneblja. Sajam turizma svake godine okuplja veliki broj učesnika i posetilaca iz zemlje i inostranstva i privlači veliku pažnju svih zainteresovanih subjekata iz oblasti turizma, medija i najšire javnosti.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Slovenija. Pod sloganom Zelena. Aktivna. Zdrava. u Hali 1 predstaviće se zelena zemlja u srcu Evrope koja očarava svojom raznolikošću. Brojna skijališta čine je nadaleko poznatom za sportski turizam. Sa prirodom do zdravlja moto je koji povezuje 15 slovenačkih termi, a primorski gradovi i kapaciteti za kongresni turizam pružaju brojne mogućnosti za poslovne ljude, porodice, ali i ljubitelje aktivnog odmora tokom svih godišnjih doba.

U Hali 1 smeštene su turističke agencije, inostrane turističke organizacije, zemlja partner Slovenija, inostrani izlagači, nacionalne avio kompanije. Deo ovog programa biće i u Hali 1a. U Hali 2 na nivou a, osim turističkih agencija, svoju poslovnu ponudu predstaviće osiguravajuće kuće, fakulteti i više škole iz oblasti turizma i ugostiteljstva. Hala 3 rezervisana je isključivo za ponudu domaćih turističkih agencija, a u Hali 3a smešten je Sajam suvenira. U Hali 4 predstaviće se domaći turizam – planine, banje, jezera, salaši, turističke organizacije Srbije, Beograda, Vojvodine i drugih regiona, gradova i opština.

Sajam turizma na Beogradskom sajmu je najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi. Simbol turističkog predstavljanja u regionu i nezaobilazna polazna tačka za turističke radnike i posetioce, sajam uz visok profesionalni nivo u poslovanju, zadovoljavajući potrebe svih učesnika, ostvaruje svoje ciljeve privlačeći sve veći broj izlagača i posetilaca. Regionalni i međunarodni karakter Sajma turizma potvrđuje činjenica da sve veći broj izlagača i posetilaca dolazi iz svih delova sveta u želji da prisustvuju jedinstvenom događaju koji na jednom mestu okuplja ljude sa zajedničkim interesovanjima.

Advertisements

Prijava

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s